piątek, 30 listopada 2007

KONKURS!

Obrazek "http://img366.imageshack.us/img366/7507/nag2nt0.png" nie może zostać wyświetlony, ponieważ zawiera błędy.


To jest mój pierwszy blog ale wiem że konkursy sa modne i można zyskać pare komci!Oto regulamin!


1) Wybieramy tylko jedną odpowiedź!

2) Odpowiedźi zostawiamy w komentarzach!

3) Koło odpowiedzi dajcie stronkę na której mam dać komentarze (w razie wygranej)!

4) Kiedy będzie dużo poprawnych odpowiedzi będę losować!

5) Osoby które mają nie wszystkie odpowiedzi dobrze nie biorą udziału w losowaniu!
A oto nagrody za wygraną!

5 komów za wziącie udziału i zostawienie 2 komy pod notką!

20 komów za 3 miejsce

30 komów za 2 miejsce

40 komów za 1 miejsce!

1) Kto gra Gabriele Montez w filmie High School Musical?



a) Sabrina Brayan

b) Vanessa Anne Hudgens ?

c ) Ashley Tisdale ?


2) Co gra Lucas Garbell w filmie High School Musical?


a) Troya Boltona ?

b) Jeasona?

c) Brata Sharpey Evans?


3) Jaki ma kolor włosów przed farbowaniem na blond Ashley Tisdale?

a) blond, zawsze miała blond

b) czarne

c) brązowe

Czekam na odpowiedzi!


2 komentarze:

Anonimowy pisze...

1)b) Vanessa Anne Hudgens

2)c) Brata Sharpay Evans

Co do trzeciego pytania... na każdej focie widzę ją w blondzie, więć ... :

3)a) blond, zawsze miała blond

Jeśli mogę, to może zrażają niektórych Twoje błędy?!

"Co gra..." - chyba "Kogo"?!!-Ryan'a

Sharpay, a nie!- "Sharpey"

Ja uwielbiam HSM więc dlatego weszłam na tego blooga, którego znalazłam w googlach... Pozdrawiam Cię: Marti 5 ...
Zapisałam Cię w kontakatach :P ...
a mój numer: 9698487

zmień szatę graficzną, dodaj trochę kolorystyki: moja rada.

A nie napisałam adresu stronki, bo nie mam nawet blooga i nie zamierzam chyba w najbliższej przyszłosci go zakładać. ***

Anonimowy pisze...

Cześć :)) 1).Vanessa Anne Hudgens
2).Brata Sharpay Evans
3).blond, zawsze miała blond
Może wygram i nie zamykaj bloga :))