środa, 14 listopada 2007

Milosne perypetie Vanessy

http://img366.imageshack.us/img366/7507/nag2nt0.png


Cześć jestem Marta i bardzo lubie pisać o gwiazdach
dlatego założylam tego bloga.Znajdziecie tu wszystko o Vanessie i innych gwiazdach.



Miłosne perypetie Vanessy




Vanessa,którą znamy, sprawia wrażenie bardzo szczęśliwej ososby.No bo jest sławna i bogata, śliczna, zakochana z wzajemnością w Zacku Efronie...Mało kto wie,że kilka lat temu ta dziewczyna przeżyła wielkie rozczarowanie, które na zawsze pozostawiło ślad w jej psychice.Od tej pory bywa, że aktorka zachowuje się dziwnie
-np. szuka potwierdzenia swojej urody...pozując do aktorów.

,,Zawiodłam się na przyjaciółce!''

''Gdy byłam w szóstej klasie, bardzo podobał mi się jeden chłopak-opowiada.-Miałam też serdeczną przyjaciółkę...to znaczy tak o niej myślałam.Ona wiedziała, że jestem w nim zakochana, a jednak umówiła się z nim na randkę.Ciągle o tym pamiętam. Starałam się jej wybaczyć, poznawać innych chłopaków...Na nic.
Od tamtej pory trudno mi komókolwiek zaufać''

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

To co tu napisalas jest pomieszane bo masz i o hawajachi Ashley Tisdale no moim zdaniem Nesse skrzywdzili...ta jej przyjaciolka...

Anonimowy pisze...

Biedna Nessa..... Nie bylo o tym na zadnym blogu!
Jadzia

Anonimowy pisze...

ale wy jesteście durne!! w 6 klasie to nie jest miłość !! a już napeno nie taka żeby odbić swój slad w psychice prawie 20 letniej dziewczyny... żal mi was dzieci ;/;/

Anonimowy pisze...

Do tej dziewczyny!
Jak smiesz? Wiesz ze w takim momencie sie dojrzewa nie tylko cialem ale i psychika? A wtedy jest sie dzieckiem i kazde nieporozumienie moze odbic sie jej na psychice! Wiesz co moj siostra to ma i to przez....Nie wazne ale to ty jestes durna! I jestes ********** ****** ! nie udacznioca...

obronczyni blogaska

Anonimowy pisze...

Do tej bardziej wyzej ! vaness naprawde jest pokrzywdzona!
Marta z gg

Anonimowy pisze...

uwilbiam vanesse izaca i ashley i wszystkich wszystjkich oczywiscie lucassa,moniq,ashley,corbina,vanesse,zaca